دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف


      اهم فعالیت های دفتر خدمات مشترکین ومدیریت مصرف 
 

1-       تامین برق متقاضیان (بررسی درخواست متقاضیان تهیه و ارسال اعلام شرایط تامین برق ، انعقاد قرارداد تامین برق و ...)

 

2-       ابلاغ تعرفه های برق و بخشنامه ها و اطلاعیه های مربوط به مشترکین و اطلاع رسانی به آنها.

 

3-       تشکیل جلسه کمیسیون عالی انشعابات به منظور بررسی تامین برق متقاضیان.

 

4-       پاسخگویی به متقاضیان و مشترکین در خصوص آئین نامه و تعرفه.

 

5-    تشکیل جلسه و مکاتبه با مشترکین برق در رابطه با اجرای بخشنامه طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع در پیک بار و اجرای بخشنامه طرح ملی ذخیره عملیاتی صنایع.

 

6-       پیگیری و اجرای مستمر بخشنامه الگوی مصرف صنایع سیمان مشترکین بیش از 5 مگاوات با هدف اعمال مدیریت مصرف.

 

7-       پیگیری در جهت انجام تعهدات ناشی از قراردادهای تامین برق از جمله تعهدات مالی و فنی مورد تعهد مشترکین.

 

8-       پیگیری مستمر و کنترل و نظارت در جهت وصول بهای برق مصرفی و مطالبات معوقه مشترکین وهزينه انشعاب.

 

9-       اطلاع رسانی تعرفه هاونرخهای جدیدبه مشترکین و پیگیری اعمال آن درنرم افزار فروش انرژی ازتاریخ1/11/92وصدور صورتحساب اصلاحی

 

10-   ثبت واعمال وصولیهای بهای برق مصرفی در سیستم فروش ووصول انرژی

 

 

 

تاریخ به روز رسانی:
1393/03/21
تعداد بازدید:
643
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات ( 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت