• ساعت : ۱۱:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 151
  • کد خبر : ۴۳۲۲
از سوی ارزیابان شركت توانیر انجام شد : ارزیابی عملكرد معاونت بهره برداری شركت برق منطقه ای سمنان
با حضور نمایندگانی از شرکت توانیر ، عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

از سوی ارزیابان شرکت توانیر انجام شد :

ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان

 

با حضور نمایندگانی از شرکت توانیر ، عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهندس مجید وفائی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، ضمن تشکر از حضور ارزیابان شرکت توانیر و اظهار تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان معاونت بهره برداری بیان داشت : برنامه ریزی برای ارائه خدمت مستمر و مناسب به مردم از اولویتهای شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد.

مهندس وفائی گفت : طرح هایی برای عبور مطمئن از پیک بار در تابستان سال جاری به انجام رسیده که امیدواریم با اجراء تمهیدات مناسب و رعایت صرفه جویی از سوی مردم و مشترکین بزرگ صنعتی ، مشکلی در خدمات رسانی انرژی الکتریکی در فصل تابستان بوجود نیاید.

مهندس غلامرضا اساسه معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان هدف ازاین ارزیابی را تطبیق عملکرد شرکت با رویه ها و دستورالعمل های ابلاغی و شناسایی و تحلیل نقاط مستعد بهبود و ارائه راهکارها و پیشنهادات در راستای اصلاح روندها برشمرد.

مهندس اساسه در جلسه افتتاحیه  ارزیابی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع و اهم اقدامات انجام شده  در سال گذشته عنوان نمود که با همت کارکنان این معاونت و حمایت های مدیریت عامل اقدامات خوبی در بخش های مختلف فعالیت های مرتبط با حوزه بهره برداری به انجام رسیده است .

مهندس ولی اله ابراهیمیان سر گروه تیم ارزیابی شرکت توانیرضمن معرفی اعضا ءتیم ارزیابی هدف از این ارزیابی را علاوه بر شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، ایجاد آمادگی برای گذر از پیک تابستان 1402 ،تبادل تجربیات و اطلاعات به منظور ارتقاءو بهبود مسائل بهره برداری عنوان نمود .

گفتنی است در این ارزیابی 4 روزه شاخص های بخش ستادی در حوزه های برنامه ریزی و نظارت بر سرویس و نگه داری، بهبود بهره برداری ،حوادث شبکه،مطالعات سیستم، بهینه سازی ،آموزش، ایمنی، انبار  و آزمایشگاه توسط ارزیابان ستادی بررسی گردید .

همچنین در بخش میدانی نیز ارزیابان بخش های تجهیزات پست، کنترل و حفاظت، بهره برداری و خطوط برابر چک لیست های شرکت توانیر، با حضور در پست های 230 دامغان، 63 البرز ، 400 ایوانکی و 63 مهدیشهر و همچنین تعدادی از خطوط انتقال و فوق توزیع  تجهیزات و مستندات را مورد ارزیابی خود  قرار دادند.

نتایج ارزیابی در قالب نقاط قوت و نقاط قابل بهبود پس از جمع بندی نهایی جهت تعریف پروژه های بهبود و اصلاح  در دستور کار واحدهای مختلف معاونت بهره برداری قرارخواهد گرفت.

 

                                                                                                          5555.jpg

 

 

 

 

 

5555.jpg

 

 

img_7417.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0