• ساعت : ۱۱:۳۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 50
  • کد خبر : ۴۳۱۱
مدیرعامل شركت برق منطقه ای سمنان همزمان با روز بهره وری عنوان كرد: توجه به موضوع بهبود بهره وری و بهینه سازی مصرف ضرورتی برای سازمان های امروزی
همزمان با روز بهره وری و بهینه سازی مصرف در جلسه بررسی ساختار کمیته ها و کارگروه های شرکت برق منطقه ای سمنان که با حضور مدیرعامل این شرکت و اعضاء کارگروه برگزار شد ، بر ضرورت توجه به بهره وری و بهینه سازی مصرف تاکید گردید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان همزمان با روز بهره وری عنوان کرد:

توجه به موضوع بهبود بهره وری و بهینه سازی مصرف ضرورتی برای سازمان های امروزی

 

همزمان با روز بهره وری و بهینه سازی مصرف در جلسه بررسی ساختار کمیته ها و کارگروه های شرکت برق منطقه ای سمنان که با حضور مدیرعامل این شرکت و اعضاء کارگروه برگزار شد ، بر ضرورت توجه به بهره وری و بهینه سازی مصرف تاکید گردید.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف و با اشاره به توسعه فرایند های مدیریتی در راستای بهبود بهره وری در شرکت برق منطقه ای سمنان طی سنوات گذشته گفت: خوشبختانه توجه به این امر از سال های قبل در دستور کار شرکت بوده و با همکاری و مساعدت کارکنان متعهد و تلاش مدیران شرکت توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده که امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و بهبود مستمر شاهد موفقیت های بیش از گذشته باشیم.

مهندس وفایی توجه به موضوع بهبود بهره وری و بهینه سازی مصرف را برای سازمان های امروزی  یک ضرورت عنوان کرد و افزود: با توجه به منابع محدود و به منظور ارائه خدمت بهتر، بی شک بهترین نتایج  متعلق به سازمان هایی خواهد بود که به این دو امر مهم توجه داشته وآنهارا به صورتی اثر بخش عملیاتی می نمایند.

علیرضا امینیان، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان نیز ضمن تبریک و قدردانی از تلاش همکاران دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری این شرکت افزود : وجود چنین مناسبت هایی در تقویم کشور، بهانه ای است برای قدردانی از تلاش همکاران آن عرصه که موجب افزایش انگیزه و تقویت روحیه کارکنان خواهد شد که امید است مناسبت های مرتبط با بخش های مختلف سازمان بیش ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

 در ادامه این جلسه دکتر ملیحه اسفندیاری فرد، عضو هیات مدیره و مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری شرکت برق منطقه ای سمنان ، با بیان گزارشی از فعالیت های دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری، پیرامون اقدامات صورت گرفته در خصوص بهره وری مطالبی ارائه نمود.

وی ارائه نتایج اقدامات شرکت در راستای برش استانی اهداف تعیین شده برای بهبود بهره وری که دردو سال گذشته مورد توجه استاندار سمنان نیز قرار گرفته را از دیگر اقدامات مهم این شرکت دانست.


2eeee.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0