• ساعت : ۱۱:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 94
  • کد خبر : ۴۴۶۱
برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مباركه فجر در شركت برق منطقه ای سمنان
با حضور مدیرعامل ، کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان، مراسم گرامیداشتی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر در شرکت برق منطقه ای سمنان

 

 

با حضور مدیرعامل ، کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان، مراسم گرامیداشتی بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد .

سید محمد حسن موسویان، کارشناس مسائل سیاسی و  سخنران این مراسم، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر ، تقارن این مناسبت را با مبعث نبی مکرم اسلام (ص)، مسرت بخش و امید آفرین دانست و افزود : انقلاب اسلامی ایران ریشه در باورها و اعتقادات دین اسلام و مکتب تشیع دارد و باید سعی کنیم با پیروی از سیره عملی این بزرگان، در مسیر سعادت دنیا و آخرت گام برداریم.

وی با تکریم یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت : شهدا در مسیری گام برداشتند که با ایمان و عمل خالصشان ، خود را تا ابد در تاریخ جاودانه نموده اند.

سخنران مراسم با اشاره به 3 شاخصه مهم انقلاب اسلامی ایران که در کمتر انقلابات جهان دیده می شود گفت : در انقلاب اسلامی ایران بیشتر آحاد مردم حضور داشتند و برای به ثمر رسیدن آن تلاش نمودند. همچنین رهبری امام راحل که توانست با نفوذ کلام و مدیریت معنوی خود ،  شرایط را به نفع انقلاب و پیروزی آن سوق دهد و سومین مشخصه توجه به نظر و دیدگاه مردم در ادامه مسیر انقلاب بود.

وی افزایش بصیرت و آگاهی مردم و توجه به خرد جمعی را یکی از زمینه های جامعه آرمانی مهدوی دانست و افزود : سیره و روش پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) به گونه ای بوده است که اگر مردم آماده پذیرش بودند جهت پیاده سازی احکام الهی اقدام می نمودند.  

موسویان در ادامه افزود : دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت نظام اسلامی است و در پی آن است که دستاوردهای انقلاب را کم رنگ جلوه داده و مشکلات را بسیار بزرگ و غیر قابل حل نمایش دهد و در این میان به فرموده مقام معظم رهبری ، جهاد تبیین و بیان واقعیت های نظام اسلامی ایران با شیوه های تبلیغی درست می تواند آگاهی مردم را افزایش داده و امید را در جامعه زیاد نماید.  

گفتنی است در این مراسم گروه سرود وارثان آفتاب به اجرای سرود به مناسبت این ایام فرخنده نمودند و در پایان از 9 نفر از فرزندان شهید همکار، با اهداء لوح یادبود تقدیر گردید. 

img_6375.jpg

 

 

img_6387.jpg

 

img_6427.jpg

 

untitled-1_6384316107921507760.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0