• ساعت : ۱۱:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 76
  • کد خبر : ۴۴۸۵
همزمان با دوردوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان انجام شد: نشست صمیمانه وزیر نیرو با مدیران ارشد صنعت آب و برق استان سمنان
همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور اسلامی به استان سمنان، وزیر نیرو، با مدیران ارشد صنعت آب و برق این استان دیدار کرد

همزمان با دوردوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان انجام شد:

نشست صمیمانه وزیر نیرو با مدیران ارشد صنعت آب و برق استان سمنان

همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور اسلامی به استان سمنان، وزیر نیرو، با مدیران ارشد صنعت آب و برق این استان دیدار کرد.

این نشست که با حضور مهندس کارگرنجفی معاون سرمایه انسانی ، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزرات نیرو درمحل شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، مهندس مجید وفایی رئیس شورا ی هماهنگی مدیران وزرات نیرو دراستان سمنان پس از خیرمقدم به مهمانان، در خصوص اهمیت اقدامات این شورا و هم افزایی شرکت های صنعت آب و بر ق استان مورادی را بیان داشت . درادامه این نشست، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و وابسته وزرات نیرو دراستان گزارش هایی از وضعیت آب و برق استان و پروژه های مصوب دور اول و پروژه های پیشنهادی دور دوم سفر ارائه نمودند.

 مهندس کارگر نجفی، نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در ستاد ارتباطات مردمی صنعت آب و برق استان سمنان در سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان نیز گزارشی دراین خصوص ارائه و در ادامه، پیرامون مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی دراستان نیز موضوعاتی مطرح گردید . درپایان مهندس محرابیان، وزیر نیرو ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کا رکنان صنعت آب و برق در تامین این دو عامل مهم درزندگی مردم بر اهمیت خدمت رسانی مناسب به مردم تاکید داشته و دستوراتی را برای بهبود شرایط عملکرد در این حوزه صادر نمود.

 گفتنی ست قبل از نشست فوق، وزیر نیرو به همراه مدیران ارشد صنعت آب و برق، درجایگاه شهدای همکار شرکت برق منطقه ای سمنان حاضر و به مقام والای شهدای همکار و 3000 شهید استان سمنان ادای احترام کردند.

272a2228.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0