• ساعت : ۱۲:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 88
  • کد خبر : ۴۵۱۰
فرمانده جدید پایگاه بسیج شركت برق منطقه‌ای سمنان معرفی شد
در مراسمی با حضور رئیس بسیج ادارات کل استان سمنان، فرمانده حوزه مقاومت حضرت روح‌الله ادارات استان، مدیرعامل و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از زحمات مهندس سالار، مسئول سابق این پایگاه تقدیر و فرمانده جدید معرفی شد.

فرمانده جدید پایگاه بسیج شرکت برق منطقه‌ای سمنان معرفی شد

در مراسمی با حضور رئیس بسیج ادارات کل استان سمنان، فرمانده حوزه مقاومت حضرت روح‌الله ادارات استان، مدیرعامل و اعضای شورای پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از زحمات مهندس سالار، مسئول سابق این پایگاه تقدیر و فرمانده جدید معرفی شد.

در این مراسم، مهندس مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "جنگ امروز دشمنان، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است"، اظهار داشت: برای مقابله با این جنگ باید کار فرهنگی کرد و خوشبختانه پایگاه بسیج شهید عباسپور این شرکت توانسته اقدامات فرهنگی ارزشمندی را به انجام برساند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی همکاران در صنعت برق، بیان کرد: با تلاش و روحیه بسیجی این عزیزان، ناترازی پیک بار سنوات قبل به خوبی مدیریت شده است.

مهندس وفایی همچنین عبور از پیک بار در تابستان امسال را بدون حرکت جهادی و روحیه بسیجی غیرممکن دانست و افزود: امسال با ابلاغ 180 اقدام وزارت نیرو، شرکت برق منطقه‌ای سمنان توانسته با آمادگی بیشتری به استقبال پیک بار برود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه 70 درصد برق مصرفی استان صرف تولید در بخش صنعت و کشاورزی می‌شود، این موضوع را یکی از مزیت‌های خوب استان سمنان در مصرف برق عنوان کرد و گفت: «در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، صنعت برق می‌تواند در تحقق این شعار سهم بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه انتخابات را از مهم‌ترین تمرین‌های رخداد پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه حضور در صحنه انتخابات از هر زمان دیگری مشهودتر است.

سرهنگ امامی، رئیس بسیج ادارات استان سمنان با اشاره به پایه گذاری انقلاب بر ۳ اصل مهم توسط رهبر کبیر انقلاب گفت : انقلاب اسلامی بر پایه سه اصل اساسی ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه و مردمی بودن و وحدت کلمه استوار شده است و تفکر بسیجی نیز باید بر پایه پیاده‌سازی این اصول باشد.

سرهنگ امامی مهم‌ترین اتفاق آتی کشور را انتخابات ریاست جمهوری دانست و بر حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی با اشاره به ماموریت‌های بسیج ادارات، گفت: تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی، ارتقاء سلامت اداری، کارآمدسازی و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسانی به مردم از جمله این ماموریت‌ها است.

مهندس محمد هادی سالار معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات و مسئول پیشین پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سمنان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کار جهادی و انقلابی در مجموعه این شرکت، گفت: کارمند تراز انقلابی با تفکر بسیجی محقق می‌شود.

مهندس سالار با بیان اینکه فرهنگ کار جهادی به معنای بی‌قانونی و بی‌نظمی نیست، اظهار داشت: منش بسیجی باید تبعیت و توجه به قوانین و مقررات باشد. وی با اشاره به سابقه بیش از 35 ساله فعالیت پایگاه بسیج شهید عباسپور در این شرکت، گفت: این پایگاه در کنار انجام وظایف تخصصی خود در صنعت برق، اقدامات ارزشمندی در زمینه‌های فرهنگی نیز انجام داده است.

سالار با بیان اینکه تلاش شده است پایگاه بسیج بازو و کمک‌کار مدیران شرکت باشد، خاطرنشان کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، حلقه‌های صالحین به منظور بصیرت‌افزایی در این شرکت تشکیل شده است. وی همدلی و همراهی روابط عمومی، امور ایثارگران، امور بانوان و حراست را از ویژگی‌های کار فرهنگی در این شرکت برشمرد و گفت: این همدلی و همراهی موجب شده است تا پایگاه بسیج شهید عباسپور طی این سالها افتخارات خوبی را در ارزیابی ها و جشنواره ها کسب کند.

مهندس حجت آلبویه ، مسئول جدید پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز با قدردانی از زحمات مسئول پیشین پایگاه گفت: امیدوارم با تلاش و همراهی همه بسیجیان بتوانیم همچون گذشته پایگاه بسیج شاخص در سطح ادارات استان باشیم.

مهندس آلبویه ، توجه به خانواده و فرزندان کارکنان را از اولویت های برنامه های فرهنگی این پایگاه دانست و گفت : سعی شده است بمنظور پر نمودن اوقات فراغت فرزندان همکار در تابستان امسال ، با همکاری دفتر فرهنگی و روابط عمومی شرکت، برنامه هایی را تدوین و اجرایی نماییم. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس سالار در دوران تصدی مسئولیت پایگاه بسیج شهید عباسپور قدردانی و مهندس حجت آلبویه به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی گردید.

 

76ع.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0