• ساعت : ۰۹:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 81
  • کد خبر : ۴۵۲۱
كسب رتبه تقدیر ویژه در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز توسط شركت برق منطقه ای سمنان
در ارزیابی به عمل آمده از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان، شرکت برق منطقه ای سمنان ، موفق به کسب رتبه تقدیر ویژه گردید .

کسب رتبه تقدیر ویژه در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز  توسط شرکت برق منطقه ای سمنان

در ارزیابی به عمل آمده  از سوی ستاد اقامه نماز استان سمنان، شرکت برق منطقه ای سمنان ، موفق به کسب رتبه تقدیر ویژه گردید .

حجه الاسلام و المسلمین شمس الدین ، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، ضمن اعلام نتایج ارزیابی هیات داوران در سال 1402، از تلاش و همراهی مجموعه مدیریت و کارکنان در توسعه فرهنگ نورانی نماز ، تقدیر و تشکر نمود .

حجه الاسلام شمس الدین در این نامه با اشاره به کسب موفقیت های چشمگیر در امر نماز طی سالیان اخیر ، اظهار داشته است :در دستگاههای اجرایی قدمهای قابل توجهی در امر نماز برداشته شده است لکن از آنچه که حق بزرگ نماز         می طلبد بسی کمتر است .

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان اظهار امیدواری نمود برای ادای این حق ،همگی وظیفه خود را در امر نماز به تمام و کمال ادا نماییم تا به مقصود مقدس نایل آییم .

گفتنی است شرکت برق منطقه ای سمنان طی سالیان متمادی در ارزیابی های به عمل آمده از سوی ستاد اقامه نماز استان ، موفق به کسب بالاترین رتبه در این عرصه " تقدیر ویژه"  گردیده است که هرسال مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی بالاترین مقام استان می گردد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0