• ساعت : ۱۳:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 178
  • کد خبر : ۴۵۲۳
همزمان با هفته حجاب و عفاف انجام شد: نشست فرهنگی حجاب و عفاف در شركت برق منطقه ای سمنان
همزمان با هفته حجاب و عفاف از سوی پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان و با همکاری امور بانوان این شرکت، نشست فرهنگی حجاب و عفاف در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

همزمان با هفته حجاب و عفاف انجام شد:

نشست فرهنگی حجاب و عفاف در شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با هفته حجاب و عفاف از سوی پایگاه شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان و با همکاری امور بانوان این شرکت، نشست فرهنگی حجاب و عفاف در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مدیر عامل، فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور و مدیر دفتر روابط عمومی و بانوان برگزار شد،  خانم دارایی دبیر کانون مهر بانوی استان سمنان و سخنران مراسم، ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب ، مساله حجاب را یکی از مهمترین مسائل جامعه امروز دانست و گفت :حفظ عفاف و حجاب در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می کند .

وی افزود :حجاب، راه رسیدن به امنیت و آرامش هر انسانی است که با خالی شدن ظرف وجودی انسان از معنویت سبب به بیراهه کشیده شدن انسان می شود .

سخنران این مراسم، دیدگاه جوامع غربی در خصوص حجاب و عفاف را مضر و مخرب دانست و ابراز داشت: نوع نگاه فرهنگ منحط غرب به بحث حجاب استفاده ابزاری از زن است و  آنان هیچ گونه شان و کرامتی برای شخصیت زن قائل نیستند.

در ادامه این مراسم مهندس حجت آلبویه ، فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت روز حجاب و عفاف و ایام محرم گفت : حجاب فقط معطوف به پوشش نمی باشد بلکه در رفتار و گفتار نیز باید هر فرد دارای حجب و حیا باشد.

وی ضمن قدردانی از بانوان همکار در شرکت برق منطقه ای سمنان به جهت رعایت موازین شرعی و قانونی در پوشش و حجاب گفت : بر اساس ضوابط و مقررات ، همکاران مرد و زن باید در محیط اداری از دستورالعمل پوشش تبعیت نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم، 3 تن از بانوان دارای حجاب برتر، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی  مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

rtyu.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0